Swarovski, znany na całym świecie producent biżuterii i kryształów, otworzył drzwi do swojego pierwszego flagowego sklepu we Włoszech. Nowy sklep, zlokalizowany przy 31 Piazza Duomo, odzwierciedla wielkość najbardziej kultowego miejsca w Mediolanie, z czterema witrynami, które promieniują kolorami marki Swarovski.
Podróż do Świata Kreatywności i Luksusu
Swarovski Duomo, rozciągający się na trzech piętrach i mierzący 550 metrów kwadratowych, to wciągające doświadczenie, które ożywia savoir-faire i elegancję, które definiują markę. Wewnątrz odwiedzający mogą odkrywać kolekcje Swarovskiego, od kryształowej biżuterii, zegarków i dekoracji wnętrz po okulary z ozdobnymi kryształkami, zastawę stołową i produkty limitowane.
Nowy sklep został stworzony i zaprojektowany przez globalną dyrektor kreatywną Giovannę Engelbert w ramach jej ogólnej wizji firmy Swarovski i jej nowego podejścia do handlu detalicznego, Swarovski Duomo odzwierciedla tętniącą życiem kreatywną energię Mediolanu i jego rolę jako globalnej stolicy mody.
Wejście do Szkatułki z Biżuterią
Wejście do flagowego sklepu jest jak wejście do szkatułki z biżuterią wypełnionej niezwykle imponującymi skarbami, które oddają hołd pięknu kryształu i 129-letniemu dziedzictwu marki. Na parterze znajdują się kolekcje biżuterii z kryształów, takie jak kultowe rodziny Millenia, Hyperbola, Infinity i Matrix, a także hipnotyzujące elementy z nowych kolekcji wiosna / lato 2024, inspirowane podwodnym wszechświatem.
Zanurzeni w kolorowym otoczeniu klienci będą oczarowani monumentalną ścianą LED z olśniewającymi treściami marki, a także ośmiokątnymi witrynami zawierającymi kryształowe miniaturowe obrazy, z których każdy odtwarza niezapomniane chwile z dziedzictwa Swarovskiego w mediolańskim życiu modowym i kulturalnym.
Na niższym poziomie klienci mogą zapoznać się z nowymi kolekcjami okularów Swarovski, w tym wzorami dostępnymi wyłącznie w Swarovski Duomo, a także z obszarami poświęconymi kryształowemu stylowi życia, prezentującymi kolekcje dekoracji wnętrz, przedmioty kolekcjonerskie i zastawę stołową.
Zachwyt kontynuowany jest na poziomie -2, gdzie wielofunkcyjna przestrzeń poświęcona jest temu, jak kryształy Swarovskiego działają jako kreatywny nośnik, stymulując innowacje w modzie i designie. Tutaj klienci mogą odkryć produkty z Creators Lab i Young Talent Program, platform współpracy stworzonych przez Swarovski w celu pielęgnowania i wspierania kreatywności.
Po mianowaniu Giovanny Engelbert na stanowisko Globalnego Dyrektora Kreatywnego w 2020 roku, Swarovski przyspieszył swoją podróż do sfery luksusu, przyjmując odważniejszą i bardziej barwną estetykę oraz nadając odświeżenia swojemu środowisku detalicznemu dzięki nowym sklepom i flagowym salonom w kluczowych światowych miastach, w tym w Szanghaju, Zurychu, Nowym Jorku i Seulu. Nowy sklep Swarovski Duomo to kolejny krok na tej drodze, oferując klientom niezapomniane doświadczenie zakupów w sercu Mediolanu.