W marcu Peek & Cloppenburg, luksusowy multibrandowy dom mody z wieloma sklepami w Polsce, ma powody do radości. 30 marca marka otwiera swój dziesiąty już sklep w Polsce. Najnowszy salon sprzedaży w Atrium Promenada otworzy przed nami swoje podwoje, prezentując jeden z największych sklepów P&C w naszym kraju, zaprojektowany według nowego konceptu. Zapowiedź tego, co czekać będzie na nas w pierwszym salonie marki na praskim brzegu Wisły, obejrzeć będzie można już 2 marca, kiedy to marka świętować będzie ponowne otwarcie swojego salonu w centrum handlowym Westfield Arkadia.
Dress for memories
Przed każdym istotnym wydarzeniem w naszym życiu, czy to bal maturalny, nowa praca czy pierwsza randka, myśl o odpowiednim wyglądzie staje na pierwszym miejscu. W takich chwilach Peek & Cloppenburg zawsze służy wsparciem, pomagając nam znaleźć idealną stylizację. Wspomnienia takie często dzielimy z bliskimi, a jednocześnie pragniemy w nich być sobą. Poprawny strój pozwala nam poczuć się pewniej i komfortowo w swojej skórze, co dodaje nam odwagi do eksplorowania nowych możliwości. Peek & Cloppenburg oferuje starannie wyselekcjonowany asortyment, który zawiera zarówno marki własne, jak i popularne międzynarodowe marki, a dzięki temu zawsze znajdziemy idealny strój na daną okazję. W marcu warszawscy klienci będą mieli okazję zapoznać się z nową kampanią i odświeżoną koncepcją sklepów marki.
Nowy koncept sklepu i atrakcje z okazji otwarcia
Peek & Cloppenburg prezentuje swój nowy, odświeżony salon sprzedaży w Westfield Arkadia już 2 marca, a 30 marca świętować będzie uroczyste otwarcie dziesiątego sklepu marki w Polsce w Atrium Promenada. Nowy koncept wprowadza znaczne ulepszenia w zakupach, oferując większą przestrzeń handlową i dedykowane kąciki dla marek, co ułatwi klientom przeglądanie kolekcji. Nowa przestrzeń została również podzielona na odzież męską i damską, aby zapewnić jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenie zakupowe.
Podczas uroczystych weekendów otwarcia (2-4 marca w Westfield Arkadia i 30 marca – 2 kwietnia w Atrium Promenada), klienci będą mogli skorzystać z bezpłatnych salonów beauty & style, a także delektować się orzeźwiającymi napojami i słodyczami, to wszystko w towarzystwie muzyki na żywo. W weekendy otwarcia obecni członkowie programu lojalnościowego INSIDER oraz nowi członkowie będą mieli możliwość skorzystania z ekskluzywnego rabatu w wysokości -20% na cały asortyment.