Georgina Rodriguez, modelka, influencerka i gwiazda TV pochodząca z Hiszpanii i Argentyny, została wybrana na ambasadorkę najnowszej kampanii reklamowej GUESS i Marciano by GUESS na sezon jesieni 2023. Marka GUESS z radością informuje o tej współpracy, która ma zasięg międzynarodowy.
Paul Marciano, dyrektor kreatywny GUESS, jest autorem nowej kampanii reklamowej. Do zespołu dołączyła Nima Benati, włoska fotografka, która znalazła się na prestiżowej liście “Forbes 30 Under 30” w dziedzinie Sztuki i Kultury.
„Chcieliśmy uchwycić jeden dzień z życia Georginy i zaglądając za kulisy, podejrzeć życie supergwiazdy, w wyrafinowanym stylu glamour” – mówi Paul Marciano. Kampania została zrealizowana w historycznym hotelu Santo Mauro w Madrycie, pochodzącym z XIX wieku. Wybór tej lokalizacji nawiązuje do luksusu i przepychu, które kojarzą się z Georginą. Na tle rajskich, prywatnych ogrodów i królewskich pokoi hotelowych, Georgina olśniewa jako współczesna „It Girl” o gwiazdorskiej osobowości i złotym sercu.
Georgina jest idealnym przykładem kobiety GUESS i Marciano by GUESS, która jest silna, zmysłowa i pewna siebie. Jej wyjątkowy styl świetnie pasuje do najnowszej kolekcji, która oferuje nowe, luksusowe materiały i efektowne kroje. W kolekcji znajdziemy wiele opcji na podniesienie pewności siebie, takich jak garnitury, sukienki podkreślające talię, a także dzianiny i komplety z błyszczącymi, aksamitnymi fakturami i dopasowanymi krojami.
„Zaproszenie do nowej kampanii GUESS i Marciano by GUESS to dla mnie prawdziwy zaszczyt” – mówi Georgina Rodríguez. – „Kocham tę markę i utożsamiam się z wartościami, które reprezentuje. Uwielbiam nosić ich kolekcje, ponieważ sprawiają, że czuję się pewna siebie i seksowna. Są wyjątkowo kobiece i ponadczasowe.”
„Z ogromną radością witamy Georginę w naszej nowej kampanii GUESS i Marciano by GUESS. Georgina to silna i pewna siebie kobieta. Nasza kampania i jej lokalizacja doskonale korespondują nie tylko z jej naturalną urodą, ale również zmysłowością, temperamentem i wewnętrzną siłą, które perfekcyjnie oddają wizję i styl naszych marek” – dodaje Paul Marciano.