Nowa odsłona Miss Dior: kolorowa i radosna kampania z Natalie Portman

Christian Dior odświeżył swoją linię kobiecych perfum Miss Dior, wprowadzając nowy, intensywny zapach i kampanię reklamową z udziałem długoletniej ambasadorki marki, Natalie Portman. Izraelsko-amerykańska aktorka i reżyserka jest twarzą Miss Dior od 2010 roku i powraca w kampanii promującej nowy eau de parfum. Nowa, kolorowa i radosna kampania kontynuuje tradycję Miss Dior, która przedstawia roztańczone romanse z udziałem Portman.

Choć pierwotnie perfumy Miss Dior eau de parfum zostały wprowadzona przez założyciela domu mody w 1947 roku, Dior Parfums jest znany z reformulacji swojego flagowego zapachu co kilka lat. Dior opisuje swoją najnowszą iterację jako „elegancki, oszałamiający bukiet” żywych nut kwiatowych.

Nowa kampania Miss Dior osadza Natalie Portman w bardziej kolorowym otoczeniu. Ta intensywność odzwierciedla się w towarzyszącym filmie reklamowym, który jest okraszony klasyczną piosenką Janis Joplin „Cry Baby”. Emanuel Cossu podjął się wyreżyserowania materiału promocyjnego, kontynuując współpracę z domem mody Dior. Na pierwszy rzut oka widzimy szybki i ekscytujący montażu, Natalie spaceruje w stronę kamery w haftowanej sukni kwiatowej. Projekt Marii Grazii Chiuri, stworzony w atelier Dior Couture, ta suknia „millefiori” przypomina inne suknie Miss Dior, noszone przez zdobywczynię Oscara w poprzednich kampaniach. „Obudź się!” – krzyczy Pani Portman do kamery. Wówczas scena przeskakuje z skromnego pokoju do bujnego zielonego pola. Kolejna sekwencja przedstawia aktorkę biegającą przez pole w rozbarwionej bluzce i skaczącą z łóżka w swojej kreacji z haute couture.

Inne ujęcia pokazują Portman objętą przez przystojnego kochanka i śpiewającą do rockowego hymnu w pickupie załadowanym kolorowymi kwiatami. Przez cały film znana aktorka prezentuje szeroki zakres emocji – od łez w jednym ujęciu po zadowolenie i pożądanie dla swojego kochanka. Inna scena przedstawia aktorkę i jej przystojnego partnera krzyczących, wydaje się, z ulgi lub w celu uwolnienia napięcia, siedzących w pickupie z twarzą zwróconą w kierunku góry. Są też fantastyczne elementy, takie jak para relaksująca się w łodzi, podczas gdy ujęcie z powietrza pokazuje pod powierzchnią oceanu wieloryba. Inne sceny ujawniają surrealistyczną ilość kwiatów i gołębi wynurzających się z wody.

Reklama Miss Dior z udziałem Natalie Portman

Film kończy się, gdy Portman kończy swoją przemowę do publiczności. „A ty, co zrobiłbyś dla miłości?” – pyta, powtarzając swoją linijkę z poprzedniej kampanii Miss Dior. Nowy Miss Dior eau de parfum ma nuty kilku różnych kwiatów, z różą centifolia jako głównym akordem.

„Wszystkie nasze zmysły budzi sensualność kwiatowego bukietu nowego Miss Dior eau de parfum” , „Celebruje on aksamitne i zmysłowe róże podkreślone świeżymi liliowymi i ostrymi peoniami, otulone pudrowymi irysami”

POWIEDZIAŁ FRANÇOIS DEMACHY, TWÓRCA PERFUM DIOR

W kolejnym eleganckim akcencie, kokarda Miss Dior, która ozdabia szyjkę butelki, została przekształcona na kolorową, kokardę couture. Kokarda jest ręcznie wykonana z 396 nici i 12 000 szwów za pomocą techniki tkania przędzalniczego. Inne zapachy w kolekcji Miss Dior to Blooming Bouquet, Rose N’ Roses i Absolutely Blooming. Portman jest jedną z najbardziej widocznych ambasadorek Diora, po raz pierwszy pojawiając się w zalotnej kampanii Miss Dior Cherie w 2011 roku. Natalie Portman jest jednym z kilku ambasadorów Diora, którzy pomagają domowi mody łączyć gwiazdorską moc i kobiecość w swoich kampaniach zapachowych.

SZTUKA I MODA POLECA