Disney i Givenchy świętują 100-lecie The Walt Disney Company nową kolekcją kapsułową!

Królik Oswlad występuje w limitowanej kolekcji Disney x Givenchy zaprojektowanej, by uczcić Księżycowy Nowy Rok i uhonorować 100 lat Disneya.

Givenchy i Disney z okazji Chińskiego Nowego Roku i 100-ej rocznicy istnienia studia Walta Disneya z radością przedstawiają nową kapsułową kolekcję z Królikiem Oswaldem w roli głównej.

Podczas gdy The Walt Disney Company obchodzi swoje 100-ne urodziny w 2023 roku, Królik Oswlad wychodzi z Disney Vault i ponownie pojawia się w popkulturowej rzeczywistości przed Rokiem Królika. Stworzony przez Walta Disneya i jego artystów ze studia, znany jako sprytny i kochający zabawę poprzednik Mickey Mouse’a, Oswald jest pierwszą w historii animacji postacią. W tym miesiącu, Walt Disney Animation Studios zaprezentowało nowy, krótki film z Oswaldem po raz pierwszy od prawie 95 lat!

Fot. Materiały prasowe

Dyrektor kreatywny Givenchy Matthew M. Williams czerpie inspirację z całego świata, od Nowego Jorku i Paryża po Los Angeles, Szanghaj, Tokio i dalej. W ramach tej współpracy projektant współpracował z Disneyem, aby stworzyć „jedyny w swoim rodzaju światowy tour”, który łączy podstępny, pełen energii duch Oswalda z estetycznym kierunkiem jaki znamy z projektów Givenchy, w kapsule zbieralnych elementów dekoracyjnych, które oddają ducha przygody.

Kampania i światowa trasa Oswalda zostaną przedstawione w krótkim filmie mieszanej rzeczywistości, stworzonym we współpracy z Walt Disney Animation Studios oraz dyrektorem artystycznym i fotografem Julianem Klincewiczem.

Fot. Materiały prasowe

Kluczowe elementy kolekcji dla kobiet obejmują niebieską kurtkę typu varsity z białymi rękawami z literami Givenchy i Paryż, które podkreślają umieszczenia pokazujące Królika Oswalda oferującego kwiat swojej ukochanej, Ortensii. Na jasnoczerwonej, oversizowej koszulce i sportowym zestawie krótkim Oswald pojawia się z uśmiechem na twarzy siedząc na koniu, śpiewając po drodze, w białym otoczonym drukami w stylu bandany. Na dżinsach obie postacie powracają, tym razem w stylistyce graffiti, jako wielokolorowe motywy na kurtce jeans z literami Givenchy i emblematycznym logiem 4G oraz na spodniach jeansowych ozdobionych muzycznymi ćwierćnutami i ósemkami. Koszulki w kolorze różowym, białym, czarnym lub czerwonym i czarnym tie-dye przekazują wiadomości o miłości i magii odwiedzenia Paryża, podczas gdy bluzy z kapturem, podkoszulki i spodnie dresowe zawierają emblemat 4G stylizowane na serce i magiczne królestwo w kolorze białym.

Dla mężczyzn czerwona kurtka typu varsity pokazuje Oswalda jadącego na bronco do Los Angeles, podczas gdy niebieska koszula z guzikami otacza postać wśród motywów w stylu bandany. Spodnie jeansowe z wyrazistymi motywami pokazują Oswalda podkreślonego przez szczęśliwą podkowe w kolorze czerwonym. Koszulki z literami GIVENCHY noszą kluczowe słowa i miejsca, takie jak „Lucky” – z Oswaldem pędzącym na motocyklu – i „Nowy Jork”. Bluzy i zestawy sportowe również pokazują go gotowego do walki z napiętymi mięśniami lub łapami na biodrach.

Fot. Materiały prasowe

Szeroka gama zabawnych, kolekcjonerskich akcesoriów obejmuje tenisówki, torby i małe torebki z rączkami do noszenia na ramieniu, a także etui na karty, etui na telefon, etui na słuchawki douszne i czapki.

Aby kontynuować świętowanie, fani mogą dołączyć do zabawy na Snapchat z soczewką AR Oswald Sky Painter, która pozwala użytkownikom malować niebo farbami, stemplami i stemplami paszportu podkreślającymi 5 miast podróży Oswalda Givenchy, rozpoczynając 15 grudnia 2022 roku. Soczewka stanie się dostępna do zakupu i będzie łączyć się z witryną Givenchy od 30 grudnia.

Kolekcja Disney x Givenchy będzie dostępna od 16 grudnia w Chinach, Singapurze i Tokio Ikebukuro oraz w Miami Aventura od 19 grudnia, a globalnie będzie dostępna od 30 grudnia w sklepach stacjonarnych i na givenchy.com.

Ceny wahają się od 255 do 5690 dolarów amerykańskich, czyli przy aktualnym kursie od 1100 do 24900 złotych.

SZTUKA I MODA POLECA